Bloggstopp

Under tiden min dator varit på service har även jag genomgått en transformation..

Ni kanske tycker det har varit en regnig sommar? Hos mig har solens strålar smekt..

Ni kanske tycker semestern har gått fort? Hos mig har det varit evighetssekunder när jag andats efter världens rytm..

Med varje andetag har följt en ny insikt, ny vetskap och ny känsla.  Av fasta händet har jag polerats innifrån och ut. Nu ska jag ge mig ut i världen och leta pärlor, vackra o skimrande i regnbågens alla färger..

Inte har det varit behagligt eller lustfyllt , men mitt i smärtan har ryggraden ändå bågnat i vällust.

I sanden bygger jag slott med snirkliga torn och bastanta portar.. törneros som vuxit fritt letar sig över muren.
Draken sussar sött med huvudet mot mot den nya solens strålar.
Riddaren på den vita hästen syns i fjärran, ur glansen på hans blick går att avläsa hans mål och intention. Jag tror det bli storfrämmande på slottet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0