Utkast: Den här ...

Den här bloggen är inte din, den finns inte till för din skull.
Den finns inte för att jag tänker ösa tacksamhet över min familj ovh lovprisa mina vänner.
Jag tänker inte berätta hur underbara mina barn är..
Jag tänker inte ta hänsyn till dina känslor..
Jag tänker heller inte linda in det jag säger.
Jag tänker berätta även de sanningar som bara bodde i mitt hjärta för en sekund, om det är det jag behöver.

Det här är min plats!
Här tänker jag hurkla och spotta ändä tills jag fått ut det mörka, sega som lagt sig som tjära runt mitt hjärta.
Jag tänker hugga vilt omkring mig så jag kan få blöda ut det som koagulerat och stoppat upp sig.. KOM INTE FÖR NÄRA!
Jag tänker granska världen, mig själv och dig tills min lins blivit klar. JAG SER DIG NOG ALLT!

När all den där skiten ligger i en hög framför mig tänker jag ta ett djupt andetag och dyka ner, jag ska gnugga in det på min hud bara för att få uppleva känslan av att tvätta bort det.
Jag ska lukta och smaka så den bittra tonenför alltid lever kvar som ett minne, eller varning. Jag ska granska det för att identifera varenda liten, ynklig beståndsdel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0