Några små önskningar

Jag önskar så mycket just nu, jag önskar tankar otänkta och saker ogjorda.
Jag önskar tankar tänkta och saker gjorda.
Jag önskar att jag visste varför..
Jag önskar jag visste hur..
Jag önskar jag visste vad..
Jag önskar att jag kunde förändra dig, bara en liten smula. Egentligen inte förändra, jag önskar jag kunde få fram det jag vet finns därinne, ge dig modet.. Liksom bara rätta till din själsliga skjortkrage lite.

Jag önskar du kunde förändra mig, bara en liten smula. Egentligen inte förändra, jag önskar du kunde få bort det som finns där inne, ge mig styrka.. Liksom bara sudda bort det mörka.

Jag önskar att jag kunde lita på att jag verkligen önskar de där tankarna otänkta och de där sakerna ogjorda.
Jag önskar att jag trodde på att jag vill ha de där sakerna gjorda och de där tankarna tänkta.
Jag önskar jag kunde veta att jag även nästa vecka ville locka fram ditt inre.
Jag önskar jag visste att jag inte nästa vecka önskar dig långt borta från mina tankar och känslor.

Jag önskar att du kunde förlåta mig.
Jag önskar att jag kunde förlåta dig.

Jag önskar att mina önskningar inte innebar några val.

Jag önskar att du förstod.
Jag önskar att jag förstod.

Jag önskar att förståeelsen inte kom med ett pris.

Jag önskar att jag inte sårat dig.
Jag önskar att du inte sårat mig.

Jag önskar du inte anklagar mig.
Jag önskar jag inte anklagar dig.

Jag önskar du kunde hålla om mig.
Jag önskar jag aldrig mer behöver se dig.

Jag önskar du kunde få bli lycklig.
Jag önskar du aldrig igen kommer känna lycka.

Jag önskar att vi ses i morgon.
Jag önskar att vi aldrig mer ses.

Jag önskar jag aldrig hade träffat dig.
Jag önskar jag alltid kunde vara med dig.

Jag önskar att du inte fanns.
Jag önskar att du finns.

Jag önskar att jag inte fanns.
Jag önskar att jag finns.

Jag önskar att vi inte fanns.
Jag önskar att vi finns.


Kommentarer
Postat av: Janne

Jag blir berörd om det är mig du berör här? Eller så vill jag det ska beröra mig.. vad vet jag! Kram

2009-10-30 @ 18:01:56
Postat av: Anonym

det berör mig.. det är mina känslor, mina smärtor o mina önskningar.. mig, och ingen annan..

2009-10-31 @ 22:52:00
URL: http://daggdropparogallsyra.blogg.se/
Postat av: Janne

vad är det då som du önskar i.. önskar vi finns? jag finns !! J

2009-11-01 @ 02:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0